Ser lite ljus i mörkret

Idag har jag fått en positiv grej i allt elände o det e att Conny iaf e fräsh igen. Va nämligen o skritta han förut o han kändes hur fräsh o glad som helst. Så nu ska han bara flytta till vårt stall.

Annars finns de inte så mycket mera postitivt o säga efter dagen, fick ju ännu en tråkig nyhet i förmiddags. Så detta får nog bli dagens fattiga inlägg.......... Eller jo Anton va inte så mycket bättre heller så nu blir de o ta ut en kiropraktor först o sedan kliniken om de inte sitter nått i hans kropp?!?!

Tänker på alla som har de tufft just nu!!!!!
Tur jag har Ogge iaf hemma som kan hålla om mig när man e ledsen, Love YOU

Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Ush vad trisst att du har så mkt elände runt dig nu. Jag vet hur det är och det är inte kul. Hoppas det blir bättre snart.



Kramar om

2010-10-31 @ 21:25:55
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0