Stallfri dag

Hade en stallfridag i dag eller jaa nästan iaf, åkte förbi o tog in alla på vägen till Conny. Men Susanne messa o sa att han slitit av sig skon hon satte dit igår o nu gick de inte o få dit nån. Så de blidde inngen ridning av honom så jag stack hem för o dona lite hemma. Blev kanske inte såååå mycket gjort men hadtagen på skåpen i badrummet e dit iaf o så har jag skurat av duschen med. Bätte än inget e de ju men jag ska alltid göra minst 1000 saker för att jag ska känna att de har hänt något.

Varken Ogge eller jag orka göra mat så de blev hamburgare med friskobröd mmmmmm så jedrans gött vare. Så nu sitter man som en klump i soffan o degar. Inte för att jag e så mycket för o röra på mig i dag för mitt knä va cp i morse när jag vaknade, har vart så förut men nu har jag verk i det som jag aldrig haft förut. Så när jag bad Ogge kolla om de såg annorlunda ut emot de andra så sa han att de va svullet som jag misstänkte. För på ena sidan om knät e de som en bubbla som man kan trycka på så åker de ut på andra sidan typ som om e vore vätska i det?!??! Får se hur de ser ut o känns i morn annars kanske de ska kollas upp, inte för jag tror de e nått men men.

I morn ska syss hoppträna Anton panton på Vrf ska bli skit roligt o se hur de går.
På onsdag börjar mittt älskade Greys oxå WWWWIIEEE som jag längtat, ska bli så kul o ha ett program o se fram emot en gång i veckan!!

Hej svej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0