13/9-10

Idag har jag jobbat o de va som vanligt, fanns att göra så att säga =D
Blev en sväng till stallet o fixade mockning, foder o insläppet innan jag stack vidare tll Conny. Blev en liten tur på stubben i dag o han va kanonfin, lite mera galopp i dag än andra gånger men mest fattningar då. Han e så cool o fin asså så de e inte sant. Sååå kul o rida en häst som e så positiv till jobb o har så bra inställning som han!!

Väl hemma hade Ogge gjort korvstroganoff o ris mmmm gött värre :P Sedan vänta vi bara på att de skulle komma med våra Ikea gejer så vi kunde göra oss färdiga för natten. Men eftersom jag e som jag e så blev de ju så klart o sätta ihop hyllan till vardagsrummet innan de blir sänga. Tyvärr blev inte lådorna som vi tänkte oss, så de blir o köpa en storlek mindre lådor tror jag bestämt.  

Nu ska jag strax hoppa in i duschen o ladda för en ny dag, hoppas jag inte e lika trött i morn bitti som jag va i dag!??!?

Bye bye


Conny
 

Nya hyllan, ställde bara dit lite saker så länge får se vad de blir sedan i


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Ska du ha en grålle till :) Kul. Så roligt att det går bra. När ska du ta hem honom till Vibberstad då?



Snygg byrå ni har köpt!! Snyggt med vitt....



Kram

2010-09-13 @ 21:32:51
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0