Hästdag

Min dag:

Sovmorron till 10 sååå skönt kan jag säga va länge sedan de hände sist. Mollan gick till o me med på det när hon gick ligga vid mina fötter.
Sedan upp o äta frukost innan man gick på promenix i 45 min med Mollan. Snålåkte dock hem med svärmor som åkte från jobbet då jag va heelt slut. Hade visst underskattat värmen ute o hade för mycket kläder.

Va hemma ett tag o hängde upp lite schabrak som jag tvättat innan jag stack till Conny o red honom en sväng. Han gör fasen framsteg redan efter bara 5 ggr tror jag de e nu, så de ska bli himla roligt o se vad han kan bli i framtiden.

När jag va klar med han stack jag hem o drack lite vatten plus hämtade Mollan så stack vi till våra andra två hästar. Blev lite jogging på lina för dom o så gjorde jag klart allt med så syss fick en hästfri dag.

Blev lite grillning i kväll, sent som tusan för Danne kom förbi en sväng. Men gött värre vare =D

I morn ska jag träffa girlsen så då blire ingen bloggning o inte heller på fredag då de blir 50års partaj för Ogge o Danne. Så åter igen på lördag typ =)

Bye bye till vidare


Inte bästa bilden på Conny, va bara liite svårt o få öronen framåt


Inte många stubbåkrar kvar nu runt stallet =/




Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för igår, gumman! Det va roligaste på länge... Hälsa maken din oxå. Kram

2010-09-11 @ 13:26:11
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0