26e April

och första jobbdagen efter fyra dagars ledighet. Men de gick ju de med fast jag va sjuuuukt seg i dag o hade asa ont i mitt knä. Får så ibland att jag inte kan räta ut det helt o lägga all vikt på de när jag går, men hoppas de e bättre i morn :D

Annars longerade jag bebisen idag på pezoa för första gången o de funkade riktigt bra. Han va lugn o fin hela tiden o sökte sig neråt till o med emellanåt. Så vore ju bra om de kan funka så han börjar använda ryggen ännu mera.
Syster mockade o gjorde stallet när jag red för hon hade ridit klart när jag kom, så i morn ska Anton kollas av equiterapeuten. Hoppas att de inte e några större saker. Så får hon boka en tid till Conny med får vi se, han e ju lite spännd i vänstervarvet o springig.

TACK SYSS FÖR DEN NYA HEADERNA SOM DU FIXAT, TUR JAG HAR DIG :D
Nu ska jag fortsätta nörda vid datan med min kvällsmat bestående av jordgubbar & mango med kesella. I morn e de nya naglardax o fasen vad jag LÄNGTAR!!! C Ya












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0