Lördag

Idag e de underbart väder och hoppas det blir en lika underbar tävlingsdag med syss o Anton.
Jag kännder mig sjuuukt nöjd med min dag igår men det e fortfarande en liten tår i ögat över att att han bjöd på de där hindret bakofram. Han va ju sååå FIN på framridningen o hag va supertaggad för 1meters klassen. Men de blir ju flera tävlingar o han va ju fin på de första två o så fick jag hoppa trean med för att avsluta bra, tack Marita =)

I övrigt e jag glad för trädgårdsmöbeln ska hämtas idag o jag kom i mina favvoojenas efter typ två år. Fasen vad LCHF har gett resultat =) Men jag har ju inte slutat med de iaf, måster ju behålla vikten nu som jag trivs med till 100 =) Men jag e  inte lika sträng som jag va ibörjan utan nu kan jag ta en macka eller vi kan ha pomme till köttet en lördag eller så. Bara man inte släpper de för mycket så e de ju lungt.  

Ha en underbara dag i solen mina vänner så hörs vi av =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0