Lördag

Kollade de kommentarer jag fått o inser att jag va LIIITTTEEE BLOND när jag skrev att de va 1MAJ, hahahha hallå va. Bara lite före i tiden tack Kicki för tipset hahhahah =)

Conny kommer gå 90 & 1m kommande tävlingar, då han behöver runtin på att tävla o kan travhoppa de höjderna OM de skulle strula sig. Hoppas ju så klart att det INTE kommer travhoppas utan att han inte e så spännd o galoppar som han ska.

Skrev ju härom dagen att de va skitväder o kallt igen, men inte IDAG fasen de va skit skönt ju när jag kom ut från jobbet halv sju i kväll. Känns kul att de e ljust både morgon o kväll nu, kanske man kan gå lite promenixer med mina älskade på kvällarna. Kommer ju vara hemma tidigare nu på kvällarna när de går att rida i paddocken vid stallet, tidsspar till 100 %

Mollan o jag e gräsänkor i kväll så de blev jordgubbar o kesella till reprisen av BB som gällde =) Gott gott vare iaf ;) Blir sängen snart med o nanna kudden, upp tidigt i möra. Åkte förbi ridhuset o kollade på när syss hoppade 5½ an med Anton förut. Så fin va han bubben min, filmade henne med så film finns säkert på bloggen ;D

Slänger ut en bild på nuvaranade frippan med ;P
Nehe hörs då alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0