Onsdag 7/4-11

Orkade inte blogga igår när jag kom hem halv elva efter träningen. Men jag känner mig väldigt nöjd med träningen o med Conny med. Ramlade till o med av o de va ju ett tag sedan ;P Hahahahah fick ett litet fint märke på låret iaf efter de som sovenir =)

Idag har jag torkat golvet på morgonen för Ogge hade damsugat igår så nu e de rent igen wwwiiieee!!! Skönt när de e klart o man kan njuta i soffan. Sedan va jag o kollade en utemöbel som jag velat ha HUUURRR LÄNGE som helst. Men den ska tydligen inte köpas nu sa herrn i huset, så de får väl bli en till dubbla priset nästa sommar då =/

Åkte sedan till Monica o Freddie där vi drack te o snackade skit ett par timmar. Mycket trevligt o träffa dom igen va ju så länge sedan nu. Freddie va så stor o for runt i gåstolen i köket, sötisen.

Blev stallet o tömma båda hästisarna i dag. Båda gick superduper BRA verkligen =) Kul att ma kan göra saker med dom på töm o själv stå på backen. Får se om jag rider i morgon eller om han får vila då han gick så bra de här två dagarna.

Hörs i morn igen då heerrråååå ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0