Skön onsdag

Började med en sovmorron till nio i dag som sagt o fasen vad skönt de va :D
Slappade sedan o kollade två bb avsnitt innan jag o Mollan gick ut i de sköna vädret. Blev lite fix ute o sedan städade jag en rundfa inne med så nu e golven rena igen. Phhuuu för o ha vovve när de e pälsbyte o skitigt ute, tur hon e så underbar för de mesta.

Våran nya micro kom idag med så den tog vi emot när vi va ute, så nu kan vi tina sker igen hihi.
Idag fick jag en hylla som jag velat ha sååå LÄNGE bland några saker i maskinhallen som inte e våra. För killen sin äger den va hos oss i förmiddags. Så jag va ju bara tvungen o säga att jag va aspirant på den om de inte va nått han ville ha. Så jag fick den wwwiieee, såå snygg gammal o SNYGG=) Har ju redan en plats där jag vill ha den så nu ska den platsen bara bli färdig att sätta den på ;)

Tömmadebåsa hästisarna idag o fasen vad BRA de gick o vad MOTION jag FICK hahhah. Som en tomat i fejjat när jag va klar o skapligt varm med. Men de vare värt För i morn blir de vila för bebis del o ett bad inför tävlingen. Blir bra att han får vila tror jag dagen innan så kan jag komma hem lite skapligt med, ska ju fixa lite saker med.

Nu ska jag fortsätta kolla på GREYS hörs i morn. Bye bye sweet dreams






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0