Torsdag

Har inte ridit idag pga denna helvetes blåst ggaaahhhhh!!! Annars e jag sååå glad för detta fina underbara väder o att de framför allt e ljust både morogn o kväll när man kommer hem o åker till jobbet :)

Klippte Conny bebis idag o tog benen med för han har sån päls där så man knappt kan få bort leran nu för tiden. Han va sjuuukktt SNÄLL o DUKTIG bebisen. I morn ska jag rida o fixa han för pay and Jumpen som e på lördag =)
Ska bli kul o se hur han kommer vara bland alla andra hästar o på framhoppning mm mm. Hoppas att han inte e som en fijolstäng hela tiden!?!??

Annars e jag sjuukt glad för att det e en ledig helg som ligger framför en o väntar =) Gjorde blomkålsmos o fiskgratäng i dag så vi får se hur de smakar i morgon ;P Va inte hungrig så de blev bara matlåda till oss i morn.
Sov gott alla för de ska jag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0