Förväntansfull

Imorgon drar vi girlsen asså, destanation unknown ;P
Som jag skrivit om förut så va de ju en packlista, väderrapport för destanationen och lite övrig info om vart vi ska bli upphämtade osv. Ska bli asa skoj och se vad de hittat på iaf oach allt e packat och mina nya skor står redo, fyndade ett par NIKE sneakes idag på stadium för 399 :D Gillas skapligt mycket att få ett par för halva priset, när man velat ha ett par sedan länge tillbax.

Har ridit, fixat stallet med syss, skotkärrat äpplen så ogge kunde klippa gräste (hela 7 st till och med), blivit klippt av syss, ätit tacos och bjudit frisören, packat och NU SÄNGEN. Klocklan ringer efter sex i morn så ska jag vara i stan kl 8 och bli hämtad. Måste in på jobbet med och hämta min laddare till telefon kom jag på.... men de går ju snabbt. Nehe mera uppdate så fort vi e på g i morn då ;D

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0