Icke ledig onsdag

SUCK säger jag bara även att de e onsdag........ just därför att jag ska på kurs 9-16 och inventerea 20-00 i kväll!!! Pissdag faan had massor attt göra hemma idag ju men nae rå då ska man sitta på en asa trist kurs som man inte enas vet vad de handlar om typ. Men men hoppas tiden går asa fort tills klockan e 16 så man kan åka till stallet i ilfart och rida lite plus göra stallet.
Har tömkört finaste hästen nu i två dagara så idag blir de joggingtur i skogen för bebisen.

Så hem och duscha innan man ska tillbax till stan igen :( ett jävla åkande rent ut sagt .

Imorgon e de bebismys hos Monica med girlsen och de ska bli mys, kul att träffa Monica igen som man inte träffat på sååå länge.

Nu ska jag ta på mig och gå ut med Mollan en sväng, om jag fårupp sömntutan som liger och sover för fullt ;D
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0