Överaskningshelgen

är förbi och FAANNN SÅÅÅ MYSIG OCH ROLIGT vi har haft det, tack LINN och CARRO!!!

Blev iaf Stockholm men utställning av Lars Wallin först efter att vi lämnat av sakerna på vandrarhemmet. Jag som egentligen inte alls e något för utställningar tyckte de va riktigt roligt och kolla på alla dessa kläder. Massa kändisplagg och medlodifestivalplagg :D

Efter de bar de av tillbax mot platsen Nicke släppte av oss på och jag som bara smila när vi gick förbi Grönan och var sååå sugen på att åka karuseller. Så snacka om att jag blev glad när de sa att vi skulle dit då!!!! WWIIEEE som ett barn igen hahahha första åket blev Tilt och den kännslan kommer man knappt ihåg asså. Men de blev två till karuseller innan vi gav upp i värmen och 1 timmes lång köööööö!!! Helt otroligt trist att de va lönehelg och asa fint väder, men men så kan de va. Asså inte för att jag ville ha dåligt väder men de kunde vart mindre folk då och vi hade fått åka mera :DDD

Vi stack då hem till vandrarhemmet igen och slappade lite innan vi fixade oss och drack lite innan de blev stan för mat och party!! God mat blev det och sedan gav mina fötter upp vid ett och Sanny och jag stack hem för att sova. Hade såå sjuuukkktt ONT i fötterna att jag kanppt kunde gå faaan, trist va det och de bara verkte i dom när man satt still.

Shopping blidde det tagen efetr inne i city och ajg försökte hålla mig i skinnet,så de blev en klocka, väska och tröja :D Bra köp som jag velat ha ett tag :D

TACK UNDERBARA VÄNNER FÖR DENNA HELG, NÄSTA GÅNG E DE MIN OCH SANNAS TUR OCH BUSA ;D
Tjing tjing




Kommentarer
Postat av: Carro

Mycket mysigt hade vi det!! Men det behöver man ju aldrig vara orolig för med bästa gänget! Spännande det ska bli i januari!! Börjar redan längta lite!! pusss puss bästa!

2011-08-29 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0