Dagen innan julafton

Sitter just nu och har lite lunch på jobbet kör 12-19 idag så ganska soft dag. Hann stallet innan så jag kan åka direkt hem sedan och koka ägg tills i morgon och lite annat. Dåligt med uppdatering om senast dagarna annars men va i ridhuset måndag och tisdag. Tisdagen dock kunde ha slutar riktigt illa då vi inte tog oss upp för en backe på vägen till stallet efter ridpasset. Så vi kasade bakåt och som tur va svängde släpet ner i det 40 cm djupa diket på vänster sida i stället för det 1m djups på höger. Så där stod vi mitt över vägen och traktorerna fick hjälpa oss upp. Grymt snälla bönder som slet och för att hjälpa oss. STORT TACK TILL ER SNÄLLA MÄNNISKOR!! DAGENS ROS KOMMER HÅLL UTKIK I NT :) Annars då jo ledig igår och lite nyårs fin blev jag hos bästa Annelie :) Hästarna fick vila eftersom det va isgata på vägen, orkade inte brodda när de skulle bli milt i helgen igen. Igår städade vi hela huset med hjälp att Ogges föräldrar så nu e det fint som tusan. Nu ska jag läsa lite svallet. God jul på er om vi inte hörs innan. Kram


Kommentarer
Postat av: Monica

Snygga naglarna blev! O du o mini o mollan med såklart ;)

2011-12-23 @ 15:19:24
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0