Helgen som va

Ja då va det måndag igen och ny vecka väntar med ledig lördag :) lördagen som va bestod av jobb 8-18 och sedan julbord med jobbet haha. Icasvinen höll sig på mattan eller ja typ iaf, blev ju inte utslängda som vi brukar. Roligt att se alla fulla och garva med och åt dom hihi, vi e faktiskt ett riktigt roligt gäng!!! Söndagen va jag stad och kusinen i Uppsala på ett event med 3000 pers :) Roligt och inspirerande sådant ;) Lördagen gick jag även in i v25 och mini lever livet där inne tror jag lilla tösen. Idag har jag ridit en fin pålle som inte stressade upp sig något speciellt, lite spänd ibland bara. Nu dax att sova för de gör Ogge och Mollan. Puss


Kommentarer
Postat av: Syster

Stad, antar att det är jag denna gång också ;)

2011-12-05 @ 22:52:41
URL: http://eapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0