Juldagen 2011

Idag blev det sovmorron till halv 11 för våran del, sjuuukt trött efter julafton. Blev lyckat även detta år med mat och klappar till julklappsspelet :D Lagom med dricka med tror jag hahahha, bara Ogge som tömde en wiskey och lillebror nästan en Morgan.

Va i stallet på eftermiddagen med syss och red, heeelt SJUKT underbar kännsla att kunna rida på en mjuk och fin grusväg hur långt som helst i DECEMBER!!!! Ja jag älskart ju att de inte e massa snö och kallt, visst skulle de väl vara skönt om det va fruset i hagarna så de slapp klaffsa i all lera.

Annars har jag bara plockat undan massa disk och tomma flaskor efter gårddagen och slappat i soffan. Hade morognrocken på mig tills de va dax att åka till stallet hehe. Skönt att man bor som man gör och kan rasta hunden i morgonrocken med :D
NE ska nog fortsätta slappa i soffan framför datan och njuta av en ledig dag, e ju bara i morgn med sedan e de jobb igen.

            Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0