3/2-11

Idag har jag vart i stan o träffat Tessan o tagit en liten runda på stan o ätit god lunch. Blev ju sallad för min del o hennes med så jag e nöjd hi hi, måste ju stå på mig nu för tusan när de går neråt =)
Tack för i dag Tess, MYCKET trevligt o bara snacka skit o slappa öbver en lunch!!!

Så vill jag ge DAGENS ROS till MIN MAMMA, som alltid ställer upp o skjudsar oss till ridhuset <3
Dagens RIS till den AUDI allroad som betedde sig som en idiot nu när jag åkte hem. Vart faan får folk körkortet nu för tiden?!?!?? PUCKO!!!

I dag va vi även o hämtade nya bilen o de känns super bra att ÄNTLIGEN ha en BIL IGEN!!! Så nu kan folk låta bli att köra på oss TACK!!

Tog en runda till ridhuset med Conny i dag o de stod jogging på schemat i låg form. Vilket gick superbra han va lugn, mjuk o sökte sig neråt massor. Stod bara upp i galoppen o lät han bli låg o ta lugna språng. Eftersom han gått ganska så hårt ett tag nu så fick denna jogging avsluta veckans träning, så nu får han FYRA dagars vila o loppa sig i hagen bara.

Herrrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0