BRA

Idag har de vart en dag som jag INTE ska klaga på alls o jag ska fatta mig kort med.
FÖR de va kortdag på jobbet o den bara sprang förbi gillas gillas ;P Blev stallfix o ridning i ridhuset med syss o mamms.
Conny fick gå bommar på volt o han va SÅÅÅÅÅ F I N!!!! Helt sjukt vad han fatta att han skulle ta de lugnt nu o inte bara stick över dom då fort han kan.
Anton va även med o syss trava han lite barback i dag =) wwiiieee lycka e inte de då?!??!?! Fasen de går åt rätt håll iaf =)

Så nu e man hemma o slappar eller aaa typ ska ju duscha snart o lägga mig i sängen tänkte jag, va skapligt trött i morse när klockan ringde, kom tom 10 min för sent till jobbet ;P

HERRRÅÅÅÅ ;P


Alla hjärtansdag äpple som vi hade på jobbet i dag, köpte ett till
Ogge som mellanmål i morn hihihhi =D


Fint e de med snön men kan tyvärr INTE säga att jag gillart, så kommer de mera nu med =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0