Filmsnutt från träningen

kommer här. jag e väldigt nöjd med träningen men han har inte sturka nog attt gå kvar i galoppen, därav travhoppar vi i slutet för att bara få han lugn o att han ska gå kvar. Fick tips att jag ska travhoppa in på linjer så han lär sig att gå kvar, vänta på nästa hinder och bygga upp mera styrka.

Lägger upp en bild med fråndagens nagelfix =) Mycket nöjd där med glitter på de franska o små fjärilar. Värsta barbienaglarna ;P Dock inte bästa bilden, men men.

VILL SKICKA DAGENS ROS TILL MINA SVÄRFÖRÄLDRAR SOM STÄLLER UPP FÖR OSS HELA TIDEN OCH PULAR HÄR HEMMA NÄR VI JOBBAR =) NI ÄR GULD VÄRDA, STOR KRAM TILL ER!!!

Ett tack till syss med för filmen=)
Nu ska jag sova i morn dar vi till Scandinavium kl 06.00, kul som fasen ska de bliiiiii!!
Herrå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0