Lördag

Blev lite ridning o stallfix i dag med mammsen =) Conny gick bra tycker jag, men nu mera e projekt sitta tugnt i sadeln de vi håller på med. Han har nämligen börjat sparka bakut o styra i galoppen nu som jag säkert skrivit innan. Så Björn tyckte att jag skulle försöka sitta tugmt o rida framåt på han bara så kan de gå bort, men kan oxå bero på att han inte har tillräcklig styrka.

Hann med lite vedkörning o snökörning här hemma med plus massa lek ut i snön med Mollan. Hon tycker verkligen de e kul med snö kan jag lova, far runt o busar i den hela tiden. Särskillt roliga e snökockorna som blir dom kan man kasta som om de vore en boll ut i lösa snön, så hon far efter som ett skott o hittar den oxå på köpet. HHAHHA vaddå koll på snöbollarna lixom ;p

På kvällen nu så bjöd vi hen Ogges mamma o pappa för lite middag, vill ju visa att man uppskattar ALLT DE GÖR FÖR OSS O HJÄLPER OSS MED!!! Blev färsk lax i ugnen, pressad potatis, romsås o sallad o de va superdott verkligen. Syndade idag igen med potatis men men så kan de va ibland. Får bli ordning på mig i veckan nu o i morn =)

Melodifestivalen förresten såg vi ju på med o vilken skit det e rå!!!! Dissar de totalt faktiskt då jag inte heller nrukar se påt, de två bästa låtarna trots allt gick ju vidare så nått bra.

Ska fortsätta slappa i soffan o kolla lite bloggar nu, C YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0