Onsdag

Oj länge sedan sist nu..... men ni har inte missat nått hahhaha.
Rider o jobbar som vanligt, hopprtäning igår o de gick mycket bra tycker jag. Syss filma så ska lägga ut filmen i kväll tror jag. Mitt program som man kan sätta ihop filmsnuttar i funkar ju fortfarande inte =( Så därför får syss äran o fixa =) Hon e BÄST PÅT!!

Idag e jag ledig som vanligt o ska inte jobba förrens på måndag IGEN =D Drar till Scandinavium i morgon bitti o åker hem lördag, ska bli sjuuuukt kul.
Så dagen då som består av nagelfix o stalllfix på eftermiddagen. Nu ska jag gå ut med vovvis som jag tror e ganska kissnödig?!?? Ska ta in lite ved med så Ogge slipper de innan helgen. Allt för min älskling.

Mer uppdate i kväll....... BYYYEEEE


Kunde inte låta bli att lägga ut en bild på mina älsklingar <3 från söndagens mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0