Shopping

Idag blev de den sista shoppingen så nu e allt som jag ville ha eller rättare sagt behöver ha! Så nu finns de ett ridtäcke till Conny som jag hoppas hoppas ska passa =)Det va nämligen så att de inte fanns varken pris eller storlek på det, men när jsg mätte med ett 145 så va de ju större på både längden o höjden.
Så nu hoppas jag att det ska gå ner längre, för jag gav hela 75 kr för det!!

Köpte även ett par stigbyglar, strumpor till mig o Ogge, en ny gris till Mollan, ett par termobyxor till Ogge, ett svart schabrak o två par ridvantar =) Shoppingén e komplett!!!!
I morgon far vi hem så vi kommer vara hemma typ två kanske. Skönt skönt med två dagar hemma =)
Saknar mina älsklingar ju <3

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0