Onsdag

Dålig uppdatering nu två dagar men de beror på att jag kom hem så sent igår o orkade verkligen inte blogga då, så hade ja inge nytt direkt o skriva heller.

Hästarna sköter sig kanon bra o igår blev Anton med klippt o Conny fick halva benen o halva huvudet kört oxå.
Ville inte ta de förra gången för han skulle slippa allt pill som kan ta tid,  i o med att han skötte sig så bra då med.
När jag tog ben o huvud så reagerade han inte ens, snällare än Anton fjanton som kan stå o lyfta på ben osv det e häftigt de =) 
Jag passade på att smörja lite träns medans syss klippte Anton med så fick vi de gjort, e liiite dåliga på de just nu.
Förr hade vi en period vi verkligen tog det efter varje pass o snacka om att de va mjuka o snygg då ;)

Idag fixade jag hemma med massor tvätt o plockade undan i köket o städade av lite.
Blev även bjuden på luncha av svärföräldrarna, TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!! Sa nämligen inte tack förut kom jag på, som vanligt fy på mig skäms!!!

Ne dax o sova ny dag väntas i morn. Ciaos












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0