Träning dag 1

blev helt oki från våran sida. Conny skötte sig superbra trots att övningarna va liiite för mycket överkurs för honom. Men kul o se oxå hur han skulle reagera o utföra uppgiften. I början va han stressad o sprang runt o yrade lite, men Björn jobbade med att jag skulle få han lugn hela tiden. Han lugnade ner sig till slut o de gick bättre och bättre. De va fyra hinder på medellinjen så låg de bommar på tvären som man skulle rida emellan innan o efter hindrena. Men övningen gick ut på att man skulle vända varannan vänster o varannan höger efter hindret man hoppat, så de blev att man gjorde varannan volt o varannan hinder. Conny gjorde det super bra o ladade för de mesta i rätt galopp med =)

Han fick bra betyd från Björn oxå så nu ska de jobbas vidare o han ska utvecklas mycket mera så han kan göra lite starter i sommar som planerat.
I morgon blir de en träning till o vi får se om han e matt i kroppen då eller pigg som vanligt!??!

Vill passa på att tack de som va hos oss igår för en trevlig kväll med tacos o spel!!!

Nu ska jag fixa i ordning mig för o träffa girlsen i stan, blir en SATCkväll  med filmerna, mat o drinkar =)
Ska bli sååå nice o träffa dom så får vi se om de leder till utgång för oss med vart efter. Jag ska sova hos Carro med så slipper jag gå upp så tidigt i morn reftersom Oggge inte vill hämta mig, svikers!!!

Bye bye ha en trevlig kväll för de ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0