Idag åkte jag in tidigare än vad jag skull...

2011-07-16_17_24 (MMS)

Idag åkte jag in tidigare än vad jag skulle träffa tjejorna, för att köpa olja på city gross och kolla en kavaj jag sätt där. Så jag köpte kavajen och en tävlingsskjorta till värsta fynd priset :) Åkte sedan till svanoch mötte Girlsen för lite presenthandling till Freddie som fyllde 1 år! Så åt vi en liten lunch på brödernas och snackade lite skit, mycket trevligt!! Fyndade även ett par skor som får duga denna sommar ut då mina andra har gjort sitt. Fred och kompisen Li va sååå söta på kalaset och det va bara dom man kollade på hela tiden kändes de som ;) När jag kom hem nu så plockade jag de första hallonen för året som jag ska mumsa på ikväll byxor eftersom ogge e ute på gölles land tills i morgon. Syss gjorde stallet åt mig så vila för Conny idag då skrittade en tur på 1 timme igår med syss. Trevlig kväll i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0