Mycket just nu

som står på schemat, som ska blir KLART innan denna semster e SLUT. Idag kan jag iaf bocka av två saker på listan, hoppas de fortsätter då :D Taket står ju tyvärr still denna vecka då det regnar från och till :'( men Ogge ska ju ha lite semsterdagar nästa vecka så hoppas på att de blir bra väder då.

Annars då joo sååå SKÖNT med semester, vill inte ens tillbax och börja jobba bbuhhhuuuu!!!!

Hästarna flyter på söm vanligt, provade flippanbettet i veckan nu och hoppades på en HISS, men ack vad jag bedrog mig där då. Det va nog de bettet som funkade sämst kan jag lova. Han bara stack iväg och om jag fick tag på honom så blev han skit tjurig och började stanna. Tar Villmas bett i helgen iaf som jag har haft senaste tävlingarna, tro de e lika bra.
Troja och Conny åkte förresten till Vrf när vi hoppade och den lille hesten bara gick rakt in bredvid stora grålle ;P Så kul att se hur snälla de e och bara gör saker som man ber dom.
Ídag fick alla pollisar vilodag för de gått så bra hela veckan, så jag va bara där och gjorde hela stallet klart för dagen, så kollade jag till dom i sina hagar med och de verkade hur lungt som helst. Lite irriterade på alla flugor som va runt dom.

Ikväll har jag och min älskling ätit tacos och bara slappat i soffan, jag plockade lite hallon förut och handlade glass. SÅ tror jag ska ta fram det snart och smaska lite. Imorgon ska de fixas här hemma och sedan ska de fixas i stallet och duschas häst inför tävlingen på söndag. Då blir de hans tredje 110 och hoppas att han e nolla då :D

Trevlig fredagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0