Oj oj oj

Vilken dålig uppdatering nu TRE dagar sedan!!!

Men allt har flutit på som vanligt och jag har räknat ner tills mina älskade FEM VECKORS semeter!!! Nu sitter man här en söndag och i morn börjar dom aaahhhhh faaan vad NICEEEE de ska bli. Ska börja med hallen i morn om de inte e nått vidare väder tänkte jag. Ska ha en färdig tills semestern e slut, det e en punkt på listan.

Har bokat in lite tävlingar med på min semester som ska passa oss :D Har ju inte vart några nu på ett tag så vi trimmar som satan på backen, vilket med har gett resultat som tur e. Ska väl åka någon dag denna vecka och hoppa lite bana med honom igen, har behöver verkligen få rutin på de.

Idag för övrigt joggade jag honom lite på ett fält, för igår galoppa vi massor runt de e friskt tempo. Känndes inte som han hade träningsverk men man vet ju inte ;)

Annars har jag oljat våra utmöbler idag, hållt på i stallet och fått en del gjort.
Hoppas de fortsätter så dessa veckorr fram över :D

Tjolahopp i galopp

Slänger ut lite bilder från dagarna som gått





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0