Roar mig med att tvätta alla de

2011-07-15_11_29 (MMS)

Roar mig med att tvätta alla de dessa skitiga täcken vi har. Blev närmare 11 st när jag räknade ihop dom, men då e de sådana som vi inte ens använder som jag vill ha rena när de bara ligger ;P Fick ju en tvättmaskin OCH en torktummlare av BÄSTA SVÄRFAR, för den jag hade funka inte som den skulle och sedan gick den sönder. TACK BÄSTA DU!!!!! Annars e jag liiiite rastlös här hemma och vill bara sätta igång med sovrummet nu oc garderoberna. Det e ju ett av mina mål att de ska bli klart tills semestern e slut, så tre veckor på mig att fixa detta nu :D Tyvärr e jag ju inte så bra på vad man ska ha till vad och så så jag kan ju inte åka själv direkt och handla skiten :'( Hoppas Ogge kan följa med mig en dag och fixa det. Så nu ska jag bara hitta på nått att göra resten av dagen...... CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0