30/3-11

Idag va jag i stallet vid halv 9 ca för hovvis skulle komma 9. Mockade och fixade lite innan han kom så de va klart för efter skulle jag rida o grejja.
Conny gick superbra då jag bara joggade han i låg form i paddocken mest trav och övergångar så han höll sig lugn hela tiden. Longreade Anton en sväng med åt syss så han fick röra lite på sig iaf =)

Annars har de vart en sorglig dag i stallet jag har till o med gråtit, då en häst har lämnat jordelivet och nu springer på de evigt gröna ängarna!! Blir så ledsen när djuren inte får vara friska och ha roligt med oss på tävlingsbanorna. Är ju så blödig med så de inte finns ibland när de gäller våra djur =(

Efter stallet åkte jag till syss o fick hårt klippt o färgat =) Skita bra som vanligt blev de hihihh. Ganska kort sidecut denna gång så de kan ta ett tag innan jag behöver klippa det igen. Blev lite nagelfix efter frissan med o handling på vägen hem, så nu står maten i ugnen mmmm gott gott ska de bli. Vitkål o köttfärsgratäng blir de hos oss idag så vi får hoppas att det e gott, första gången jag gör de.

I kväll e de GREYS igen o faaan vad jag längtar till de. Puss o kjam


Vaddå två sega hästar hahhah


Inte bästa bilden kanske, fick ett lack i samma färg med TACK =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0