Älskar onsdagar

för då e man leeeeeeedig!!! :D

Va uppe kl åtta o åt frulle med Mollan. Gick en snabb morgonpromenix o sedan städa jag toaletten, damsög & torkade golven, bytte lakan o tvättade tre maskiner. Sedan blev de ett par timmar i stallet o röja, men va heeelt slut efter så jag orka knappt röra mig. Drack lite te o åt faktikst två knäcke mackor innan jag stack in mot stan o stallet.

Red lite bommar i ridhuset o de gick inte som väntat, har bytt till ett tredelat bett då han får skav av sitt tvådelade. Men han verkar inte alls gilla det då han blir väldigt spännd o bara kör upp huvudet och springer iväg. Så i morgon blir de det gamla bettet igen o lite hoppning, då träningen i Furstad va inställd så man fick hoppa själv om man ville.

Tog lite bilder i dag på hoppplattan, ridtäcket, stigbyglarna, jackan o nosgrimman på de nya tränset jag köpte som han inte kunde ha tyvärr :/ Så ni hästnördar kanske e liiite intresserade iaf ;)

I morn e de jobb igen o sedan e de fredag igen :D Bye bye










Slänger ut en på Mollans nya kudde till köket med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0