Har packat

ner allt som jag ska ha med mig o kan packa idag med. Lite paus o blogga en snabbis tänkte jag för de blir väl bara några kortisar fån mobilen resten av veckan.

Igår red vi hästisarna ute en sväng o de va helt galna o världens go i dom. Anton e ju mera i luften än på backen när de ska galopperas, hhihiih kul o se han i sitt esse =)
Nu blir de ju vila onsdag-söndag för Connys del, tror dock INTE det e alls fel då han gått ganska hårt både markarbete och hoppning. Känns som han kan vara lite trött i kropp o knopp efter allt o kan vara därför han springer o bara irrar runt vissa pass.

Ska iaf bli grymt KUL o åka med gänget till sälen ett par dagar, lite minisemester på köpet med.
Bästa Ogge såg till att jag kunde följa med, ska jag tillägga!! HAN e bara BÄST min älskling, vad skulle jag göra utan honom <3

I morgon ska man på kurs fick jag veta i går så ingen ledig dag i morgon INTE. Blev att avstyra alla saker som va planerat, mamma o syss får ta djuren, inge fika med Monica o inge packning o don i lugn o ro i morgon. Därav all packning idag så allt annat i morgon eller tordag natt vid två typ ;/ Ska ju träffa de andra kl kvart i fyra i stan, tidigt blire o sova kan man göra nån annan dag. Typ i morse då jag försov mig gaahhh o vakna tjugo i SJU fatta att de blev bråttom!! Men va på jobbet en timme senare så de va ganska oki då de tog 30 min in för alla körde så sakna vid den tiden.

Nehe hörs i morn igen kanske....... Längtar till Greys som börjar i morn :D Tjingeliing


Mitt lilla hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0