Onsdagen 23/3-11

Dålig uppdate nu dessa dagar men allt rullar på som vanligt.
Red ute en sväng i måndags och igår va de hoppträning igen. Känndes superbra på träningen då vi bara travhoppade hela tiden med honom, måste försöka hålla han lugn hela tiden. Han hoppar iaf lugnt o kan fortsätta en kort snutt i lugn galopp efter. Men nu känns de vääääldigt långt tills man kan åka på nån tävling med honom. Har ju bestämt några pay and jumps o så Sörping oxå, blir väl 90-1 meter som e målet detta år. Trodde ju att jag skulle kunna starta några 1.10 iaf men det e långt dit. Men men vi får se hur de går e ju ett tag kvar tills sommarn o lite mera tävlingar.

Idag har jag joggat båda hästisarna ute i blåsten, men dom va pigga o glada trots de. Blev lite putsning av våra träns o lite annat med under tiden ute i stallet. Som sagt tidigare så e vi ju väldigt dåliga på att smörja våra saker.
Hann med att röja lite i stallet idag med innan hästarna, Molly sprang som en tok ute med sin pinne =) Hon fick duscha när vi kom in för hon va sååå SKITIG. Skulle ju egentligen ha klippt o färgat håret idag men tar de nästa vecka då Micke kommer på onsdagen kl 9. Så de passa bättre att ta de då eftersom jag har insläppet med kl 16 så slipper jag åka hem emellan. Så vi gick in ett tag o jag ringde till syss så gick vi ut igen i skiten, så hon fick sig en dusch igen efter de. Men de gick bra så fick hon massa godis efteråt som beröm, får börja öva massa med henne så hon tycker det e oki att duscha.

Nu ska jag dona lite hemma innan dusch o Greys =)
Hare gött mina vänner.

Slänger ut lite bilder från dagen med =)




 








Va bara tvungen o lägga ut en bild på när Mollan får mjukmat hihihih ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0