Nu är halva helgen klar och hoppas på att ...

Nu är halva helgen klar och hoppas på att morgondagen går lika snabbt!!! :) Flöt på bra och vi hade riktigt mycket att göra med. När jag slutat åkte jag ut och gjorde stallet åt syss som va på Norrköping Horse Show och tittade. Va klar då jag kunde åka ut och se 140 finalen sombörjade 19.20. Fatta såå sent men de va kul och se alla som man känner igen i verkligheten. Något som verkligen inte förstår e ju hur så många bägrade ut sig på vattengraven?!?! Hästar som går internationella tävlingar och inte hoppar vatten. Det e ju ett måste kan jag tycka eller??? Klassen den va klar typ lite innan 9 så då åkte vi hem. Nu ska jag sova ni så vi hörs. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0