Vill inte, vill inte, vill inte!!!!!

Jobbdagen gick ganska okej o man va därifrån strax efetr sex, handlade en snabbis med så de finns mat tills i morgon och lite tills förut. Blev tacos mmmm och lerre för min del, unna mig lite vanlig mat bra va?!?!? Finns ju massa åsikter om att jag blivit sååå SMAL!! Men jag har ju inte de bara 4 kg ner ju, men om jag mätt så hade de säkert blivit skaplig skillnad hihhi. Men jag e SJUKT NÖJD med att kunna ha massa jeans som vart för små förut.

Vill verkligen inte jobba i morgon alls!!! Vill vara hemma och måla stallet juuhhh. Faaan inte alls taggad men men bara gå dit då rullar dagen på och vips e de söndag. Längtar tills det e måndag morgon och hela skiten e över, låter som jag inte trivs på jobbet alls!!! Men de gör jag ju absolut skulle bara vilja va hemma när de finns att göra.

STORT TACK TILL SVÄRFAR SOM FIXADE FÄRGEN, KOM TILL OCH MED IN TILL JOBBET MED FÄRGPROVER SOM JAG FICK BESTÄMMA PÅ!!! DU ÄR EN KLIPPA, KRAM TILL DIG!!

Trevlig kväll mina vänner


FOTO: SYSTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0