Bjuder på denna tjockisbild hahaha, hela 7...

img_2750 (MMS)

Bjuder på denna tjockisbild hahaha, hela 70 panner tung nu!!!! Det innebär 4 kg upp sedan inskrivningen tror jag mins inte riktigt. Känner mig iaf väldigt fräsch och smidig fortfarande hi hi och går in i v 23 på lördag. Tiden bara rullar förbi och kan inte ens fatta hur kär jag e i lilla mini me. Har ju bara sett henne 3 ggr men påminns ständigt genom hennes sparkar och vändningar inne i magen :) min nya kvällsrutin att smörja magen e klar så god natt med er och sov gott. Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Så himla fin du är!

2011-11-18 @ 10:19:36
Postat av: Linn

Åh fina fina du och underbara magen <3! Längtar tills tjejligan utökas med en tjej till :)!

2011-11-18 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0