Dåligt av mig

att inte uppdatera på x antal dagar. Men heögen har bestått av jobb från kmorgon till kväll så har var skit TRÖTT verkligen. Va på underbart rolig 25+25 årsfest i lördags kväll med för Hanna och Victor :D Skitkul som sagt men va juu tvungen att åka hem 11 då klockan ringde 6 på söndagsmorgonen. De som va kvar hade superkul om man läsde ders statusar på fejjan dagen efter, KUL när de blir så lyckat :D

Hästfronten har legat nera kan man säga nu denna vecka då de vart massa annat och vet tyckte inte vi skulle åka med de andra efter att Villma vart sjuk. Men sjukt ridsugen iaf och på onsdag ska vi råda bot på det hi hi.

Magen då jooo den växer på känns det som, v 22 nu som sagt och fasen vad hon sparkat HELA dagen :D uNDERBART mysig och tror det e en riktigt spralli g liten tjej. Tror jag bestämt mig för vilken vagn de blir med så vi får se vilken dag de blir att verkligen kolla och klämma på den. Hoppas jag inte ändrar uppfattning i butiken barra ;D

Annars e de väl inget roligt som hänt i mitt råkiga liv hahahh ;p
Puss på er


Min egendesignade kalender för nästa år förresten, framsidan ;D



och baksidan ;D

Kommentarer
Postat av: Becca

är din oxå från personligalmanacka?

Är väldigt nöjd med min :-)

2011-11-16 @ 00:20:21
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0