Duktiga jag :)

Idag har jag städat, handlat, bakat, lagat mat och gjort stallet :D
Duktigt av lilla mig tycker jag men det e ju så en ledig dag ser ut för mig hehhe.

Annars då??? Hmmmm jo det e superBRA magen växer och lillan sparkar i takt :D
Längtar mycket tills hästarna kommer hem till oss, till lillan BF och inflyttningen på våran övervång........ men alla dessa saker känns såååååå LÅNGT borta bbuuhhhuuu :'( men men de kommer de kommer. Längtar även tills vi ska och mysa med tjejerna igen en helg och tills trippen till Ullared då de ska handlas ALLT till lilla Miniplutt. Har ju inte handlat en enda sak ännu faktiskt men de finns ju saker man sett och vill ha men de finns tid till de, plus att de kommer ärvas massa kläder av kompisar med så bättre att köpa när hon inte växer ur dom på 1 vecka typ ;P

I kväll e de GREYS wwiiieeehhuuuuu!!! Heerrååååå duschen kallar........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0