Hästonsdag

Idag va jag i stallet skapligt och tömmade Conny snyggo innán hovlagan kom 12, han även mocka och göra allt foder innan. Så blev det att tömma Anton fjanton med efter de fått nya pjucks. De skötte sig bra båda två tycker jag trots att han sa att Anton aldrig e sammarbetsvillig när de gäller bakskorna. Men han va mycket snällare när hans son höll på, prcis som han tyckte han va lugnare och snällare hahah ;P

Nu e jag hemma och har provsmakat bullarna jag gjorde igår och de va inte dumma de inte :D Hoppas Ogge ger samma utlåtande med!?!?! Hade fått en kommentar om att ugnen gräddade lite ojämnt på bullarna och JA de gjorde den för jag satte den plåten ganska högt upp.

Skulle ha damsugat idag men faan ORKAR VERKLIGEN INTE!!!! I helgen får de bli att damsuga tror jag.

Herråååå

 
Favvo pållarna alla tre :D                                          Stora grå vs lilla grås skostorlek ;P

 
Stora grå :D                                                           Lilleman grå ;D

              

Kommentarer
Postat av: Monica

Tagga ned Jojjis, du behöver faktiskt inte dammsuga heller, om det är nångång man "får" skita i hushållssysslor så är det när man är gravid, bra va? ;) Puss

2011-11-17 @ 22:49:44
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0