Sammanfattar helgen som varit

i detta inlägg för jag inte orkat skriva innan :P

Fredagen inleddes med TRE timmmar på jobbet för sedan mådde jag skräp så jag åkte hem och la mig, såå ont i huvudet och halsen, yr i huvudet och asa förkyld toppen till helgen lixom. Men la mig och tog ett par tabletter så på kvällen kunde jag få i mig lite mat iaf. Mådde ju skräp innan jobbet med men tänkte a va faan kortdag till 16 så bara ta en tablett och köra lixom, de blir bättre när man kommer iväg men icke sa nicke så va inte fallet.  

Lördagen då. Jo alla pannor skulle på på huset och GÖLLE, ADDE, SVÄRFAR, OGGE OCH HANS BOR hjälpte oss med detta. Tur man har snälla kompisar som ställer upp kan jag lova. Jag kunde ju inte hjälpa till med nått för jag mådde inte toppen och så får jag varken vara på taket eller lyfta buntarna med pannor på maskinen som körde upp dom. Så jag tog en lugn skrittur med syss och så hjälptes vi åt med stallet. Lagade mat iaf till grabbsen när jag kom hem och sedan åkte jag på ett möte hemma hos syss :D Spännande spännande möte va det!!!
Mini har legat i min mage 21 veckor nu hi hi snacka om att tiden går då <3 våran älskling som gör sig påmind genom magen såklart men även alla sparkar VARJE DAG, UNDERBART!!!

Söndag kom grabbsen och hjälpte till igen med taket för nu va det OGGES tur att bli sjuk, redan på lördag kvällen va han lite risig så de va inte bättre i dag. Han kunde inte ens va ute alls så jag va ute och städade lite efter dom andra och skådade det nya fina taket :D Underbart vad fint de blir med nytt tak eller ja tak över huvud taget. Har ju bara haft pappen och läkten på nu ett bra tag innan vi kunde lägga pannorna. Men det e ju så mycket plåt och småpill innan man kan lägga pannorna som man inte tänker ska ta sån tid direkt, så va stenen på ena skortstenen skit med så den plockade vi ner och murade upp en ny.
Va på Vrf och hoppade bana men grabbsen oxå och satan vad bra de gick!!!!! 100% LYCKA!!!!!!! Så underbart kul att Conny göra såna framsteg som han faktiskt gjort nu :D

Kollade just på hoppningarna från WC på 1an och fick bara sett ett ekipage innan Hicksteads runda med sina 4 fel, underbart fin häst. När han plötsligt faller ihop och dör inne på banan!!!!!!!!! Fy faan vilken tragedi och dom bröt inte ens sändningarna utan man fick se när han låg på mayken och somnade in, så hemskt. R.I.P HICKSTEAD vila på de evigt gröna ängarna, din ryttare kommer aldrig glömma alla dessa fantastiska år på tävlingsbanorna <3

Nu ska jag torka tårarna från mina kinder och kolla lite på Gossip. Puss på er

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0