SUCK

Har inte direkt nån insperation till dagens inlägg då jag e såå less och sur så de finns inte. Bara allmänt nere känns de som och en dålig dag. Skitväder, skit gick ridningen med bara massa osams och skit hela tiden, men men imorgon tömkör jag så blir de frid igen. Ska ta ut Linda så fort de går för han känns så himla spännd nu för tiden med så de sitter säkert nått skit.

Annars e de sååå MTYCKET som jag bara vill ska bli klart och fixat inför nästa år....... men tyvärr går de ju aldrig som man tänkt sig så klart SUCK :'(
Men bara bryta ihop och komma igen imorgon e de en bättre dag med glada miner hoppas jag. Börjar förresten mitt nya schema då med så nu e man ledig torsdagar och jobb varannan lördag. Men de känns som mitt gamla ungefär då de e typ samma tider som nu och de två lördagarna blir ju som en helhelg typ.

Ne nu ska jag bege mig till duschen och sura medans oxfilen blir klar i ugnen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0