Barnvagnsjungeln

Faan kommer nog inte kunna bestämma oss för en bra barnvagn känns det som!?!?!?

Mina krav är förljande:
-ska kunna byta från ligg till sittdel SMIDIGT
-kunna klicka på bilbarnstolen på chassit
-barnet ska kunna sitta framåt OCH bakåt
-stötdämpning
-svängbara/svängbart hjul fram
-helst punkteringsfria däck
-utseedet ska tilltala mig ;)

Mina vavvisar e än så länge dessa nedan, efter läsning och omdömmen, men singen ska tydlogen vara plastig och STÖTIG så de kanske får gå bort då om man har grusväg hemma ;P




Teutonia: byte mellan sitt, liggdel och bilbarnstolen, stötdämpning, snygg, sittdel åt båda hållen, svängbart hjul




Brio Sing: byte mellan sittdel, liggdel och bilbarnstol, snygg, sittdel åt båda hållen, svängbara hjul

 



Urban Jungle:
byte mellan sittdel, liggdel, EJ bilbarnstol, snygg, sittdel åt båda hållen, svängbara hjul, bra för grusvägar



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag skulle satsa på 1:an eller 3:an... Ni kommer bli missnöjda med de små framhjulen på Singern, tro mej... Kram

2011-10-26 @ 22:20:52
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

3:an ser nästan exakt ut som vår Cangaroo. =)

2011-10-26 @ 22:21:59
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm svårt det där jag har gått igenom ett antal vagnar =) på mina två barn, närmare bestämt 5, Kronan duo vagn, Emmaljunga scooter, Babytravel Amsterdam och nu finns det en UJ och en phil and teds vagn hemma!



Om jag inte missat nåt radikalt så går sittdelen på UJ:n endast att ha framåt, men liggdelen är emot sig. Men jag tror att det går att lösa med bilbarnstol.. om jag inte är helt ute och cyklar. Jag är jättenöjd med den vagnen, den blir platt men lång i bilen. Grusväg är dock alltid grusväg och det skumpar, värst är det när de är sådär pyttiga och man tycker de nästan studsar i liggdelen, ju mer tyngd de får ju bättre dämpad känns vagnen, det som är bra med UJ:n är att man inte fyller däcken så mkt vilket dämpar bra på ojämt underlag.



Kankse terrain från UJ kan vara nåt för er?! Den som har stora däck?!



Lycka till det är en djungel men en riktigt rolig djungel om du frågar mig! Kronan Duo är annars grymt bra, dock inte svängbara hjul men guld som liggvagn..



Ops långt =) men kram på dej!

2011-10-27 @ 21:35:13
URL: http://www.minisdagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0