Gårdagens nagelresultat förresten, hann in...

2011-10-20_05_58 (MMS)

Gårdagens nagelresultat förresten, hann inte riktigt med att blogga igår. Va fullt upp från morgon till kväll verkligen då jag hade nageltid 9-11 så på vägen hem tog jag med syss så stack vi till stallet och red glada pållar. Så va det bara hem en snabbis och duscha sedan sticka in till stan igen och lämna syss innan jag mötte upp Ogge på hans jobb. Stack vidare till Linköping och Selbings mottagning crocus för att se våran lilla tös. Helt underbart att få se henne och veta att ALLA ORGAN e som de ska och allt ser hur bra ut som helst. Så häftigt att se henne i 3d och vi fick 6 bilder, en cd med filmer och ett papper där det står att alla kroppsdelar va som de skulle. Nästan så vi har spikat ett namn på vägen hem oxå hi hi. Avslutade kvällen med dockan på vägen hem och sedan mys med mina favvotjejer hos Monica. Lägger ut bilderna från crocus i kväll när jag kommer hem. Nu ska jag fortsätta känna minis sparkar i magen. Så fort jag sitter stilla så sparkar hon och far min lilla älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0