Knäppa saker om mig

Kom att tänka på lite knäppa saker man kan ha för sig bland och de e verkligen allt då ahhah ;P

-trycker på låsknappen till bilen 2ggr varje gång jag låser
-när vi bodde i stan va jag tvungen att känna på dörren 1 gång innan vi gick och sov
-måste kolla fejjan varje dag
-
sätter ofta om skydd eller liknande på syss häst, trots att de e hon som har de som hon vill
-måste peta i alla remmar på träns eller liknade, även pom man bara ska rida hemma eller skritta ut barbacka
-gör alltid samma ordning på saker och ting när jag gått upp och ska till jobbet
-när folk säger att något inte funkar eller inte blir bra, måste jag motbevisa det i nån form
-ger mig inte i första taget med nått i form av lydnad av hund eller häst ;P
-kan störa ihjäl mig på personer jag inte gillar
-skulle kunna skriva ner saker jag vill ha och inte ha på min begravning
-städar för ofta tycker Linn he he
-har lovat mig själv att jag ska baka minst 1 gång varannan vecka när jag e mammaledig

HAHHAHA kan skratta åt mig själv och mina konstiga saker jag har för mig eller tänker på om dagarna ;D


Tillsammans e vi oslagbara mitt hjärta och pappa till mini


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är ju dom knäppa sakerna vi älskar hos dej våran lilla knäppgök!!

2011-10-08 @ 15:58:29
Postat av: Linn

Men det är ju därför vi älskar dig :)

2011-10-09 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0