Slänger ut en bild på våran Villma :) fräs...

2011-10-14_19_17 (MMS)

Slänger ut en bild på våran Villma :) fräsh och glad pensionär som brallar i hagen och älskar att vara ute hi hi. Vad har hänt annars då? Joo jag drömde i natt att mini föddes nu i v 18 men va som en fullgången bebis hi hi vad nu det ska betyda?!?!?! Jag ska få ett nytt schema sa chefen igår. Så om 7 veckor e jag inte bake off ansvarig länge och bye bye till mitt braiga schema. Men men bara stå ut i 3 månader kanske 4 om jag inte behöver havandeskarps penning, det får vi se då hur bra jag mår helt enkelt. Nu väntar min helg på jobbet och det känns så där inspirerande..... Likadant där kommer jag bli av med min helhelg i samma veva som nya schemat, men hoppas på det bästa iaf. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0