Bra pass

Idag va vi uppe på Vrf och hoppade lite studs plus två oxrar med galoppbom, som jag hoppade på en åtta. Tyckte han skötte sig superbra faktiskt. Blir ju alltid het och vill stick iväg lite, men provade att sakta av till skritt mellan både på åttan och studsen. Genom att jag gjorde de så höll han sig ganska lugn och slappnade va lite mera.

Annars idag har de inte alls blivit mycket gjort här hemma, skulle ha städat va planen efter stallet va kart. Men va såå sjukt trött så jag somnade i soffan i SITTADE position till och med hahha.

Vi har just ätit pizza för vi inte planderade nån mat innan på dagen, men de va gott de med faktiskt. Blir ju sällan hämtmat nu för tiden sedan vi flyttade hit, vilket faktiskt är väldigt BRA i och för sig. Börjar känna av att magen växer nu med när de syns skapligt efter man ätit och att ridbyxorna inte går att knäppa ;P Men på måndag ska jag gå till sy & sticka och köpa lite tyg så får mamma göra om mina gråa ridbyxor så kan jag ha dom tills vidare. Har inte hittat några gravidridbyxor att köpa, bara sett att de ska finnas för 2500 :- men inte i vilken butik. Men iaf så tycker jag de e för dyrt för att ha 6 månader lixom.  

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och smälta maten med min älskling.  Hej svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0