Nu plan

på gång för Conny bebis. Susanne kom med lite nytt foder som hon tyckte vi kunde prova och jag e välldigt positiv, tror de kan passa. Tyvärr va jan väldigt skeptisk till lusernet när han skulle få lite efter jag ridit, men han kanske vill ha när de e matdax. Nu visste han ju att han skulle ut i hagen igen lixom.

När de gäller ridningen så ska jag nog skippa alla hoppträningar ett tag framöver tror jag, för han blir så stissig och stirrig bland alla andra hästar (har inte bestämt mig ännu). Så idag va jag och red med Susanne med på deras eu-remsor och stubb. Blir att rida massor på dessa och galoppa så han får upp all ork och muskler som han saknar när han springer för mig. Plus att han behöver ordentliga pass som gör att han blir TRÖTT!!
Tar massa hopp/bomövningar själva genom en dag i veckan minst i ridhuset. Så får vi se om detta kan ge resultat vart efter, men de kan ju inte bli sämre iaf ;P

Annars då hur gick de med min sovmorgon??? HHAHHAH skämt att jag vaknade KVART I 8!!! Men låg och halvsov till 10 innan jag gick upp :D Bra gjort va!??!??!

Imorgon e de jobb som gäller till 17 och fika efter de med GIRLSEN hos milfen och kidsen. Puss och hej allt frö mig ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0