Sharpman!!!

Idag blev de nagelfix i form av helfärg, då de va liiite kris för alla hade gått av och skit. Men men de växer ut på 4 veckor så bara lägga färg och vänta :D

Hade sedan tid för sadelprovning i Sörping med Sharpman. Måste bara säga att under alla dessa år som vi köpt sadlar där, faaan vad bra dom e!!! Service till hundra procent och inget pracka på kunden nån sadel och så utan man ska känna själv och bestämma. I mitt fall va det 7 olika sadlar tror jag som jag kunde ha så de va bara välja vad jag skulle ha av dom. Blev till slut efter jag hade sållat bort 5 st två kvar och de va bla Altairen som jag köpte sedan och nån mera. Men tyckte om alla 7 mycket i sätena men de va aningen för höga framtill eller för bulliga vid låren så de kändes som man hade en tennisboll där.

De tog även min gamla skitsadel i inbyte med så jag blev av med den och fick en liten slant. Mycket smidigt, så nu hoppas vi att denna blir bra och kommer vara min många år framöver :D Fick även ett schabrak som jag kan ha på tävling då det e vitt, tackar :D

Puss och hej ;p





Kommentarer
Postat av: Tess Klintestam

ååh :D

2011-09-07 @ 19:24:42
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Erica

Snygga naglar och snygg sadel :D

2011-09-07 @ 23:44:01
URL: http://eapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0