Dagen har bestått av mys med Monica och Fr...

img_5480 (MMS)

Dagen har bestått av mys med Monica och Freja på Hc. Blev liiite shopping i format amningste hihi och en ny ögonfransböjare då jag märkte att min va kass imorse. Amningstet ska tydligen ge mera mjölk samt hjälpa bebisens mage om den e gasig osv, värt att prova för 100 pix lixom ;P Så va Martin här o hälsade på en sväng när han va i krokarna så de blev lite skitsnack med honom oxå.  Ogge va hemma strax efter 4 så jag dammsög då och lagade mat medans han fixa med pannan och tog in ved. Ikväll gjorde vi stallet hos Villma jag och Ella innan vi drack till Vrf och kollade på syss och Anton! Saknar att få träna och tävla så hoppas på att hitta en häst snart. Anton va såå fin iaf som vanligt ❤❤  Ne nu e de natta, kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var hittar man en bra ögonfransböjare?

2012-04-06 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0