Måndaf

Idag har vi städat bil invändigt och tvättat utvändigt :) Tanken e att den ska ut på annons så den måste ju se liiite fräsch ut då! Passade även på att prova sittdelen när sessan vaknat för att se om hon ville sitta lite nöjd i den tills jag va klar med bilen. Hon e ju alldeles för liten men va tvungen att prova en kort stund hehe. Nu sitter vi bänkade framför os igen med både tv och padda igång eftersom de hoppas en del mellan olika genar. Imorgon e de stada som gäller och satan vad jag längtar!!!! Varför får ni veta i morgon :) kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet varför :)! Vem tar hand om Ella under tiden då??

2012-08-06 @ 17:29:15
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se
Postat av: Johanna

Hihi de blir nog moster eller mormor inte bestämt ännu ;P

2012-08-06 @ 17:43:36
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se
Postat av: Carro

Jag vill oxå veta!!!

2012-08-06 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0