Ny färg

Igår va vi och fixade lite ny färg på mammas naglar ;) Tyvärr fick de bli helfärg då mina naglar totalt kraschat denna gång.... Kanske att de beror på omställningen i kroppen efter man vart preggo. Även att man slutade amma ganska tidigt och att de kommer ifatt mig nu?!? Vem vet vem vet aja det va dagens andra i-landsproblem och er första e att torrschampoot e slut!!!! Måste köpa ett snart så jag klara mig, liiite kris nu eftersom jag hatar nytvättat lent hår ;P

Idag passar jag på att njuta sv solen och bara slappar på en filt ute. Men bytte lakan och lite inne så jag hade samvete att sätta mig still ett tag hehe.
Ikväll e de efterlängtat mys med bästa tjejerna ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0